Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Chocktillstånd

Jag surfade in på min mail för att tänka mig att jag skulle finna ännu mer spam och reklam i inkorgen. Ett mail jag fått var från Gekås (eller som vissa känner till det som Varuhuset (serien) "Ullared" - men det heter Gekås!) men det brukar jag få ungefär en gång i halvåret för att få en påminnelse att om jag fortfarande är intresserad av jobb så får jag uppdatera cv m.m. Fast rubriken var annorlunda denna gången.
 
"Mötesinbjudan från Gekås Ullared" stod det. Nyfiken som jag är klickar jag in på mailen och läser att jag är en av de nya kandidaterna för den nya sportbaren som de håller på att göra klart.
 
Så nu ska jag tro det eller ej upp till Gekås om nästan exakt en vecka på intervju. Får se hur det går. Man får hoppas att man får det och isf att man fortfarande kan jobba kvar på ICA Kvantum där jag har jobbat sen 2008.
Oh, nu är allt i ett virrvarr. Jag är glad, nyfiken och nervös och mer därtill som jag inte kan sätta ord på. Jag blir inte ledsen om jag inte får det då jag redan har ett jobb som jag gillar.
 
Men jag lovar att ge en uppdatering så fort jag kommer hem från mötet :)

Kommentarer
Postat av: Mj

Är det en spin off?

Svar: Spinn off?
saarandersson

2012-08-15 @ 21:22:25
Postat av: MJ

Ja, är det ett tv-program eller en enkel bar som du sökt jobb till? ^^

Svar: Asså. Jag har sökt till Varuhuset Gekås som alla känner igen som Ullared. Du vet serien där Morgan och Ola-Conny blev kända. Varuhuset som har så billiga varor där Boris är VD. Jag ska på intervju till deras sportbar som de har skaffat inne i varuhuset. Detta har inget med TV att göra. Jag skrev med TV för att folk skulle fatta vad jag menade xD.
saarandersson

2012-08-18 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0