Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Alla helgons dag

Ja. Dagen ska väl egentligen tillbringas vid gravarna å sända tankar till de sina som gått vidare utan oss. På kvällen brukar vi unga festa till det å klä ut oss.

Ja det är vad en sådan här dag ser ut annars. Men idag har jag inte varit vid någo grav för jag har fått jobba hela dagen så har inte hunnit. Får gå dit imorgon. Sänt en tanke till de mina har jag gjort iaf.

Nu var det tänkt att jag skulle festa jag med. Var faktiskt taggad till det... men så blev jag förskyld tidigare i veckan å har jobbat så har inte kunnat krya på mig så jag fick tyvärr hoppa kvällens fest å spara utklädnaden till nästa år. (Berättar då var det jag ska bli ;-) ).

Så nu har man skickat iväg killen på fest, skalat morötter, satt på te-vatten och satt på tv. Så det ska bli film å sova å bara helt enkelt kurera mig så mycket jag kan idag och imorgon innan jag börjar jobba igen på måndag. Känner mig faktiskt lite bättre än innan idag vilket är ett plus :-).



Morötter och te = nyttig hemmamys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0