Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Sen vecka

Måndag: Jobba 15-22.15
Tisdag: Ledig, Tvätta
Onsdag: Jobba 15-22.15
Torsdag: Jobba 13.30-18.30  - 22.15
Fredag: Jobba 15-21.45
Lördag: Jobba 16-22.15
Söndag: Ledig, Gratta farsan på fars dag!
 
Jag har bara fått jobba sent i veckan. Tråkigt har det varit. Det är det alltid de sista två timarna typ. Men det är tur att man har goa arbetskamrater som förgyller tiden :) Oh självklart underbara kunder som kommer och håller en sällskap!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0