Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Tillfällig hundpassare

Min kille smsa mig innan idag och undra om vi ville ha hand om en Golden Retriever fram till att vi åker. Paret som äger hunden har tyvärr separerat å de ska hitta ny ägare. En av dom jobbar för mkt för att behålla henne å den andra ska flytta hem till sitt land, England, eller vad det nu var. Så nu har jag pratat med tjejen å hon kommer förbi med hunden, Roxy, om några timmar. Vad spännande, då får verkligen jag och Jocke reda på om vi passar att ha hund - vi funderar ju på att skaffa en egen, ingen golden retriever kanske men en liten hund :).

Var ju ute med grannens hund igår då de båda jobbade samtidigt å inte kunde gå ut med honom mitt på dagen. Så fick smak för att gå ut med hund å ha hund då. Det var oxå en stor hund vid namn Rambo. Aldrig träffat han innan, men han var en riktig nallebjörn å gjorde allt man sa till honom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0