Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Im Back :)

Jag vet att det varit dött här ett litet tag (igen) men nu kan jag inte skylla på att jag haft skrivkramp. Nu är det för att jag inte har haft något internet på nästan en månad pga flytten.

Japp ni läste rätt jag har flyttat så nu är jag en stadsbo :) - om man nu kan kalla lilla Falkenberg för stad... eller jo det kan man .. snarare är frågan om man kan kalla folk som bor i centrum i Falkenberg som stadsbo? Jo det borde man kunna antar jag? 
 
Jaja nu lämnar vi det ämnet. Nu är jag tillbaka iaf och får se om jag kommer skriva lite mer nu när jag förhoppningsvis fått lite mer kli i fingrarna så att säg.
 
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0