Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag 19

Steg: 2778
- Cykla till/från jobbet samt satt väligt mycket där.
Känns lite halvdåligt att inte ens ha kommit upp i 5000 idag.
Men man ska la ha sådana dagar med?
 
Dagens träning: Styrketräning
- Det blev några sit-ups, arhävningar och knäböj. 

Ätit: 154 kalorier
- av ca 500 kalorier.
Tror kroppen håller på att vänja sig vid mina fasta dagar.
Har inte alls varit lika hungrig idag som övriga dagar då jag fastat
- och då har jag bara ätit frukost runt ca 10 tiden
och druckit rätt lite för en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0