Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag 27

Steg: 7089
- Jag vet faktiskt inte var alla steg kommer ifrån.
Cyklade till och från frissan, efter det bil till
en affär och till jobbet. Sen gick jag hem.
 
 
Dagens träning: -
- Jag var faktiskt lat idag med. Men hann inte idag heller.
Jag försov mig till frissan och när hon var klar med mig
stack jag och jocke och kolla på nytt soffbord och direkt därifrån fick
han köra mig till jobbet för att jag inte skulle komma försent.

Ätit: 1640 kalorier
- av ca 2000 kalorier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0