Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Semester

Semester för mig idag och imorgon.
Idag har jag å killen fått gjort rätt mycket idag på bara några få timmar. Vi har varit på tippen och slängt lite papper och kartonger som låg hemma och skräpade,
Så har vi vart med bilen på verkstaden för AC krånglar - nu blir det 4 gången på typ 2 veckor som dom ska ta in och kolla den.
Sen fick vi äntligen fixat en cykel som har haft en skevt hjul, nu är det bytt å är nästan som ny.
Vi har till och med hunnit med att skriva på kontrakt till vår nya lägenhet...

... Japp du läste rätt. Det blir flytt runt november/december. Den nya lägenheter är större och har varmhyra så kostnaden blir ungefär densamma som vi har nu i våran lilla kallhyrelägenhet. Så det ska bli skönt.
Så det som kommer hända nu fram till flytten är väl egentligen att försöka sälja lite grejer som vi vill byta ut samt slänga sånt som vi inte behöver. Så är ni intresserade av t.ex. skrivbord, cd-spelare, baslåda eller wii med spel/illbehör så säg bara till ;)
 
Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0