Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Bullbak

Idag fick jag lust att göra lussekatter. Har aldrig gjort det innan men måste erkänna att dom blev faktiskt riktigt goda :). Jag kunde inte bestämma mig för om jag ville ha med eller utan saffran så frågade killen å då blev det saffran.

Igår var det julbord med jobbet. Mysigt och trevligt som det brukar vara. Och cheferna bjöd på sig själva som vanligt å det är alltid lika spännande att se vad de hittat på. I år var det alla manlinga chefer/avdelningschefer som bytte om till 80-tals flicksportmode. Ni vet de där baddräkterna, leggins å benvärmare? Det hade de på sig och gjorde lite gymnastik framför en förtjust publik. Det är inget man vill missa å något man kommer minnas ett bra tag framöver.

Jaja, nu avslutar jag med en bild på mina lussekatter å ni får ha en underbar andra advent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0