Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dan' före dan' före dan' före dopparedan'

Tiden går otroligt snabbt! Idag är det lördag å tre dagar från julafton!

Idag ska jag jobba extra, men kommer ändå hem vid tretiden så har heöa eftermiddagen å kvällen på mig att städa å pyssla.

Imorgon blir det julbakning.. eller ska nog bara göra köttbullar xD.

På måndag blir det jobb hela dagen och när man kommer hem strax efter halv sju står maten på bordet å killen familj har kommit. Senare blir det uppesittarkväll med bingolotto. En tradition vi skapat de senaste åren ^^ mysigt.

Självaste julafton tillbringar jag å killen kvällen tillsammans med min familj/släkt på pappas sida som är tradition sedan lååångt tillbaka. :) Missar man julafton hos dom är det ingen riktig jul ^^

Sen börjar jobbet igen. Nästan alla dagar fram till nyår.

Jag tror jag hinner gå in här på bloggen lagom till jul å önska go jul, så vi hörs om någon dag eller så ^^.

Juliga kramar från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0