Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Ringklockan

Haha. Vi har inte haft nån ringklocka installerad sen vi flytta in för den var bortagen då de förra hyresgästerna skulle måla om. Den kom aldrig på plats igen efter det. Hyresvärden sa att när han fick tag på din son som är elektriker så skulle han fixa detta.

Nu precis när jag passerade ringklockan tittade jag upp dit av någon anledning och fick se en vit box där det hängt ut trådar. Jag ropa på killen å fråga om den alltid varit där (kan ju ha velat se trådar där å därmed sett det) men han hade inte heller sett den tidigare. Vi går ut å testar ringklockan å den klingar fint i lägenheten. Å då har hyresvärden inte ens kontaktat oss om att sonen skulle komma å installera den. Snacka om att man blev paff. Vi vet inte heller när detta har hänt. Troligen inom den närmsta veckan. Kanske inte.. hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0