Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Stormen Sven

Knappt har man flyttat in innan en storm drar in över halland. Man har knappt hunnit vänja sig vid alla ljud å så knakar å låter det över allt i lägenheten så man vet inte vad som är vad. Sitter nästan på helspänn för att man tror att det hänt nått i ett annat rum.

Kollar på film som går på 6an, signalen har försvunnit en gång å har hört ambulansen i närheten. Killen ligger och sover på andra sidan dörren. Det är lite mysigt med läskigt på samma gång. Hade jag känt igen alla ljuden hade det bara varot mysigt :)

Förutom det så är allt toppen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0