Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Fredag

Idag börjar min pojk jobba igen. Dock är det först 4 veckors praktik och sen 6 månader provanställning - men då får han iaf lön. Efter detta hoppas att han får heltidsanställning som företaget här lovat tre personer nu som börjat idag. Apovet heter stället och det är ett lager inte långt ifrån där vi bor. Det är ett djurapotek så för veterinärer beställer saker får de packa ner det i lådor och skicka iväg och rädda djuren ;). Lycka till Jocke ♡

Något mer som händer idag är att jag strax ska till Varberg och hämta en bil som vi köpte i tisdags. Eller köper gjorde vi inte - vi skrev på ett kontrakt. Ska betala den när jag kommer dit idag. Ska bli kul :)
Extra jobb ikväll och sen får jag se vad som händer och sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0