Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Tidig morgon och nytt nyårslöfte på köpet.

Det är måndag morgon och klockan är snart fem. Det är tredje dagen i rafter som jag måste gå upp tidigt. Öppnade butiken både lördag och söndag (Öppnar 7.00 och börjar 5 minuter innan det ungefär). Idag börjar jag klockan 6 och ska vara på golvet istället för i kassan. Jag här nog aldrig gått upp så här tidigt så många dagar i rad samtidigt. Jag brukar säga "det händer ju inte så ofta så det är okej att gå upp 4-5 på morgonen för att starta dagen. Det enda positiva med att gå upp tidigt på morgonen är att man blir så mycket tröttare på kvällen och somnar mycket snabbare.

Så man kanske ska ta börja gå upp tidigare bara för detta. Iaf varje vardag. Nu för det börjar bli mer vårväder här så kan man ju gåmut och gå det första man gör (och börja öva upp konditionen sakta men säkert). Detta får bli mitt nyårslöfte - öm man kan sätta sådana tre månader för sent. Men det får bli start med detta öm minst två där och max en vecka. Imorgon ska jag sova ut pga mina supertidiga morgnar jag haft. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0