Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Vårdag

Det är sådanahär dagar som idag då jag vill ut och gå. Det spritter i kroppen för att komma ut å få lite d-vitamin å frisk luft. Tyvärr får jag nog hoppa det idag då jag gått och blivit förkyld. Det var samma väder igår såg jag från sovrumsfönstret. Me längre än så kom jag inte. Var sängliggande hela dagen - mest för att Jocke var tvungen att ha kompisar över å jag ville inte smitta någon å han skickade aldrig hem dom förrän ett argt sms om att jag var rastlösa och uttråkad. Var skulle jag annars vara öm jag sovit och varit vaken om vart annat sen halv nio på morgonen då jag vaknade för första gången på den dagen.

Jaja, det löste sig ändå. En av dom ville hem ändå så Jocke hade tur och slapp skicka ut dom. sur var man ändå då man redan kl 1 hade gett antydningar om att de gärna få gå hem. Men ingen gjorde nått åt saken (får väl lägga till att de inte stack hrm förrän halv sju på kvällen). Det positiva av det hela är väl ändå att nivåerna i halsen som jag haft i två dagar förvandlades till en vattenkran till näsa. Så kommer kanske snart ur den här förkylningen så jag kan få lite d-vitamin och frisk luft.

Ha det gött och undvik förkylningar och allt annat som är i farten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0