Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Workday

Solen lyser in genom fönstret samtidigt som jag sakta vaknar till liv med en kopp kaffe i handen.
Bilar som åker förbi för att låta dess ägare hinna i tid till jobbet. Jag hör hur grannarna börjar vakna till liv - springer i trappor och stänger igen sina dörrar - även de på väg till sina jobb.

Ja och själv sitter man här med sin kopp kaffe i handen och undrar öm man själv ska dra sig till jobbet så småningom. Nej, inte just nu. Just nu vill jag sitta kvar en stund till och vakna till liv innan verkligheten börjar på riktigt. (För visst är det okej att ha en lugn frukost efter att ha jobbat cirka 14 timmar dagen innan?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0