Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Arbetsnarkoman?

Idag är sista dagen på min lååååånga arbetsvecka. Om man nu kan kalla det för en "vecka". Jag räknade ut i förrgår då jag tog ett extrapass att jag på tisdag (idag) har jobbat 20 av 21 dagar i rad. Samanlagt 5 dagar ledigt på 31 dagar (än är inte maj-månad slut så kanske blir mer jobb;) )

Arbetsnarkoman? Kanske jag har tagit efter min mamma ändå. Jag vet inte - jag kan till mitt försvar säga att jag har ändå inget annat att göra på dagarna. Min kille sitter ändå bara och spelar på datorn. Någon måste ju försörja oss xD. Han ska förresten snart börja jobba igen - över sommaren bara visserligen - men det ger mig en chans att vara ledig lite utan att tänka på att få ihop pengar till nästa lön/månad.

Arbetarnarkomanen ska dra till sitt sista pass innan en välbehövlig ledig onsdag med jobb hemma börjar. Sköönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0