Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Intensiva träningspass

Idag, om min telefon inte lurar mig, har jag bränt lite mer än 1000 kcal - och då har klockan inte ens hunnit slå 12!!
Dagen började med ett halvtimmes spinningpass följt av ett lugnt promenadtempo på nästan en timme på löpbanden för att till sist avsluta med en timmes intensiv bodystep. Bodystep är ett träningsprogram som liknar aerobic lite granna i grunden. Nu kan jag inte säga exakt hur lika de är då jag inte gjort aerobic på flera år.

Men intensivt var det och nu är man helt slut. Funderar starkt på om man ens orkar hoppa in i duschen? Men borde göra det då man ska till jobbet om ca 3 timmar. Sen är man ledig hela helgen och jag planerar att spendera den framför tv tillsammans med träningsvärken. Jo och det klart, ska ju till kära far på söndag och fira honom :)

Hej hopp från en svettig men mycket nöjd tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0