Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Månaden som gått...

Min senaste kontroll den 2 Oktober var så här;
Vikt: 77.2 kg (-2 kg)

Mage: 97 cm (-1 cm)
Rumpa: 108 cm (-3 cm)
Lår: 64 cm (-2 cm)
 
Idag 3 November; 
Vikt: 76.3 kg (-0.9 kg)

Mage: 94 cm (-3 cm)
Rumpa: 109 cm (+1 cm)
Lår: 65 cm (+1 cm)
 
Ja, lite plus blev det visst. Allt hamnar runt rumpa och lår stämmer visst. Ändå har jag gått ner i vikt och runt magen. Får känna mig mer än nöjd då jag under mina 6-7 sjukveckor knappt åt mycket nyttigheter. Ärligt talat blev det rätt mycket kakor och sånt mot slutet. 
Men nu har jag tagit tag i det hela igen. Jag har börjat på 5:2 dieten och börjat gymma så nu ska la det hända saker igen som det gjorde första månaden. 
 
Ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0