Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Nycklar

Älsklingen var å hämtade nyckeln till den nya lägenheten redag idag så vi ska förhoppningsvis börja småflytta redan nu i helgen. Bärja med alla lådor å påsar så kan man ta de stora möblerna senare.

Om en liten stund ska jag iväg och bowla med några vänner. Det är tjejkväll i en bowlinghall strax utanför Halmstad. Ska bli kul.

Var ju hos frissan igår med. Oj vad kort och tunt mitt hår känns nu! Härligt men kommer sakna löshåret lite granna.

Hoppas ni har det bra :) hej på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0