Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Snart dags.

Ja nu är det bara drygt en vecka kvar innan vi flyttar. Vi ska ringa den nya hyresvärden idag eller imorgon och se om vi kan flytta in på måndag eller fredag redan. Annars blir det på söndag men då den nya lägenheten stått tom i en månad snart så tror jag inte det ska bli några problem.

Lägenheten vi har nu har nog inte i vår ägo vart så här ren och stökig på samma gång. Det står bananlådor/flyttlådor och påsar över allt. Hyllor och skåp är rengjorda i köket. Ugnen drog jag ut och rengjorde bakom nu på morgonen. För varje drag man tar med trasan känns det bättre å man vet att man snart kan flytta på riktigt. Inte bara flytta ner i massa kartonger å påsar.

Men snart ska jag till frissan för att ta ur mitt löshår, färga och klippa till mitt riktiga hår lite innan det är dags för jobb i ett par timmar.

Jag har gjort vad jag kan i lägenheten för idag. Killen har änsålänge inte rört ett finger, kan la inte klaga då han går upp 7 och sticker direkt iväg till lastbilskursen han går på för tillfället. Men jag hoppas att jag kan få hjälp av han i helgen. Så jag tar nog semester från detta fram till helgen ^^.

Ni får ha det så bra. Kram

(Bild på hur rent å stökigt köket är på samma gång, vet ej om man kan se renheten men den finns där :) )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0