Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Spinning å packning

Det blev ett spinningpass idag med. Efter det blev det lite promenad på löpbandet med bara för att ta ut sig lite extra. Men det var skönt när man väl fick det gjort.

Flytten närmar sig. Den 1 dec ska vi vara utflyttade och lämna över nyckeln. Så i veckan ska jag passa på att packa ner så mycket jag bara kan. Jag jobbar bara på torsdag (vad jag vet om) så jag borde hinna med nästan allt i veckan. Det sista, möbler och lite tallrikar/bestik å glas samt mat får bli det sista man packar ner. Men det ska bli spännande att få komma in i en ny lägenhet och skönt att få slippa denna vi bor i nu. Nästan bara skit med den. Haha. Vi väntar på soffan vi köpte i förra veckan med. Ska bli spännande att få in den i den nya lägenheten så för hoppningsvis har den kommit in i butik igen till nästa vecka (deras försändelse på ust den soffan var försenad) och så kan vi kasta soffan vi har nu för den är trasig och ful rent ut sagt. Den har hängt med på tok för länge, men än håller den. Hoppas den håller sista veckan med :).

Nä om man ska ta och dricka upp kaffet och börja packa? Ha de :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0