Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Spinning

Tidig morgon. Kl. 8.20 satt jag på en spinningcykel för att göra mitt första spinningpass. 30 min.
Det var jobbigt och bara efter 10 minuter var man rätt trött i bena och svetten bara rann. Och efter de här 30 minuterna så var man helt slut på ett väldigt skönt sätt. Plus att man vaknat och får mer energi för dagen. Efter detta blev det ca 30 minuter på löpbandet, dock blev det bara rask gång.

Mitt nästa pass, på onsdag, som jag har bokat in på gymmet är MoveIt. Det är olika stationer med styrkeövningar som man ska ta sig runt i en halvtimme. Har för mig det var 30 sekunder-1 minut på varje station. Första gången jag gör sånt med så ska bli spännande.

Jag har även precis beställt en stegräknare som även räknar ut bl.a. distansen och förbrukad fettvolym. Så ska bli spännande att se hur den fungerar och samtidigt hoppas man att man blir mer taggad på att förbättra sig för varje dag. Ta 10 steg mer, gå 1 km längre m.m. Ska bli kul :)

Nähä, det är min lediga dag så ska ta och sätta igång städningen nu tror jag. Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0