Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Härligt!

Då var träningen avklarad! Det blev en timme å tio minuters pass på step-masinen (vet ej vad den heter igentligen). först en halvtimmes pulshöjande och sen 40 minuter sakta. Skönt att vara tillbaka i "spåret" igen. Nästa gång blir på fredag efter jobb. De var så snälla på motionshuset där jag ska småbörja, att jag fick 2 veckor gratis. Hon som äger stället och som även skrev in mig frågade om jag varit där innan... Jag sa att det var typ 10 årsedan sist. Hon skratta å sa att hon tyckte att hon kände igen mig å välkomnade mig tillbaka. Känns bra.Denna vecka ska jag även försöka börja på 5:2 dieten med. Imorgon får bli en sådan dag för då ska jag vara ledig å ha en härlig träningsverk hade jag tänkt ;). Nu blir det duschen och äta något innan mitt jättelånga arbetspass börjar på 4 timmar och 20 minuter. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0