Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Små steg frammåt

Det var 1 september jag mätte och vägde mig sist, då såg resultatet ut så här;
Vikt: 79.2 kg (-4.9 kg)

Mage: 98 cm (-4 cm)
Rumpa: 111 cm (-3 cm)
Lår: 66 cm (-1 cm)
 
 
Idag den 2 Oktober ser det ut så här;
Vikt: 77.2 kg (-2 kg)

Mage: 97 cm (-1 cm)
Rumpa: 108 cm (-3 cm)
Lår: 64 cm (-2 cm)
 
Jag känner mig väldigt nöjd med dessa små resultat med tanke på att jag har ätit som vanilgt, stoppat i mig godis och läsk m.m. samt inte tränat alls då jag fick en lätt förkylning först i början på september, och sen, någon vecka in i september, en dunderförkylning som fortfarande håller i sig(!!).
 
Så fort jag blir frisk så ska jag ta tag i 5:2 dieten och träningen igen. Men som sagt så är jag fortfarande nöjd trotts det lilla resultatet.
 
Nu ska jag gå och bota min förkylning och hoppas att det försvinner innan helgen kommer då man ska gå upp med tuppen och åka till Danmark med ett gäng från jobbet. Ska bli skoj så man har nått att se fram emot under denna dystra förkylning.
Hej Hopp gott folk :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra jobbat! Det som håller i längden är de små framstegen. Ska bli jättekul att få träffa dig till helgen!
Kram
Mamma

2013-10-03 @ 08:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0