Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Tandläkaren

Då var man hos tandläkaren idag. Tror det var 3 årsedan sist så lite chockade var det när tandläkaren sa att jag inte hade några hål (!!) bara lite bakterie å inflamation i tandköttet som ska åtgärdas om ca 2 veckor.
Jag är absolut inte den personen som borstar tänderna varje dag å äter godis bara en dag i veckan. Så jag är väldigt glad att det inte är några hål.

Nu ska jag gå å lägga mig å hoppas på friskare tider då jag gått och blivit sjuk.
Ha det bra sålänge så hörs vi sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0