Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

April mätning

Vikt: 76,5 kg (+0,6 kg)
Mage: 94 cm (+2 cm)
Rumpa: 108 cm (+1,5 cm)
Lår: 64 cm (+0 cm)
 
I februari hade jag minskat i både cm och kg och då hade jag ändå bara tränat två gåner på hela den månaden!
I mars månad tränade jag bara fyra gånger under månaden. Inte heller så bra, mindre bra är att jag gick upp istället.
Denna månad kommer jag vara med i en grupp på gymmet och vi kommer tillsammans ha 2 PT:s så jag hoppas det kanske blir lite bättre resultat där :)
 
Kortsiktigt mål för april:
* Minska sötsuget. Endast på helger om det behövs.
* Minska minst 2 kg/cm.
* Börja träna. Vid fint väder gå minst 30 minuter! Övrig träning minst 2 dagar i veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0