Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Cykeläventyr

Nu har jag vart ute på äventyr med min cykel.. eller snarare att jag ÄR ute på äventyr med min cykel.
Börja cykla från Falkenberg för 1 1/2 timmesedan. Kom fram till slöinge för en halvtimmesedan och då smsar min kille att han ska jobba över.

Vi hade tänkt åka till en gårdsbutik här i slöinge och köpa kött. Och för att min kille ska slippa köra från halmstad till falkenberg och sen halvvägs tillbaka till halmstad igen så tänkte jag att jag kunde ta bussen hit. Men så sa grannen nått smart. "Ta cykeln". Så nu sitter jag här efter många uppförsbackar, få nedförsbackar och motvind och käkat glass från SIAs butik som finns här. Väntar på att få cykla vidare mot nästa anhalt. Men det får bli när killen skriver att han slutat. Njuter av solen istället :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0