Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Jobb!

OMG OMG OMG OMG ! 
Min kille har fått jobb! En provanställning på 6 månader.
Oh, så glad jag är. Inga fler sommarjobb! Inte detta året iaf :)
.. och förhoppningsvis inte de kommande åren heller.
 
Jag är så glad och stolt över min bästa vän som jag kan kalla för min sambo :)
 
Själv har jag precis kommit hem, jag har varit iväg på en 3dagars kurs om "bättre arbetsmiljö".
Är ju nybliven skyddombud på jobbet.. och nybliven fackrepresentant med så det kommer 
bli många kurser nu framöver - som strecker sig ut på 1½ år ungefär. 
 
Om några få timmar ska jag börja träna igen. Jag har fått chansen att vara med i
"Toppform" där vi är en grupp som har 2 personliga tränare som ska se till att vi 
kommer i just toppform under de 8 kommande veckorna. Sitter och taggar, det har jag 
visserligen gjort hela dagen. Känns kul att få komma igång igen. Önska mig lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0