Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Oj, nu blev jag visst med...

"Jag ska bara gå in här och kolla på cykel... bara för skoj skull" sa jag till min kille efter att vi storhandlat på ICA.
Hinner titta på en cykel i 5 minuter sen kommer det fram personal och frågar om jag vill ha hjälp tackar nej och säger att jag bara ska titta lite. Han börjar med sitt försäljarsnack och vips är jag ute på parkeringen och testar en cykel. När jag kommer tillbaka har han och killen pratat om en cykel jag stod och titta på innan försäljaren kom fram till oss. Den tog han också ut till mig och sa att jag kunde testa den med.
Han fixade sadeln och allt som jag tyckte kunde fixas så den blev perfekt. Och vips så står man där med kvitto i hand att man äger en cykel. Min första egenbetalade cykel. 
 
Wow. Och jag får säga att jag personligen tycker att den är den snyggaste i stan! Jag menar kolla på den! Finns det nån som säger emot mig? ;)
Den kommer jag slita med hälsan.. eller inte slita men den kommer användas mycket :) Helt perfekt till lilla mig som tagit sig runt på en rostig, hög herrcykel det senaste året. 
 
Och förutom att ha blivit med cykel idag så ska jag och killen fira vår 4års dag i förväg. Och ikväll tänkte vi grilla lite och gå ut på stan till kvällen kanske. Vi "fyller" 4 på onsdag men då vi jobbar om varandra just den dagen så sa vi det att vi kan fira med en fika inne i stan idag istället så får vi försöka hinna med en kram och kanske till och med en liten oskyldig puss på onsdag. 
 
Hoppas ni alla har det bra i det fina varma vädret. Soliga kramar från mig :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0