Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Stel som tusan!

Då var andra passet av toppform avklarat. Hade fortfarande lite träningsverk från i torsdags så när man jobbade med bena på träningen tog det i.

I slutet när vi skulle stretcha kunde jag knappt sätta mig/ställa mig upp pga att träningsverken blivit värre i bena under tiden som vi träna. Så denna gången hoppas jag att det försvinner snabbare :)

Nu sitter jag i soffan efter en god middag och en härlig dusch och kollar på Twilight! som man inte får missa :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0