Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Hemma från Egypten.

Ja, då har man landat i både Sverige och i sin egna säng efter en veckas semester i Afrika.
Det känns konsigt att vara hemma och se all julpynt i fönsterna för man har ingen julkänsla alls. Men snart ska det komma upp i vår lägenhet med och bakas ska det med å då kanske julkänslan dyker upp. 

Imorgon ska vi hämta vår fina efterlängtade vovve på pensionat. Har längtat så efter att få se henne igen. Som man saknar henne! Men om nästan 12 timmar så får man krama om henne igen.

Jag återkommer senare med bilder och lite mer info :)

En resa rikare. Några pengar fattigare. Ett minne för livet. 
Bjuder på en pussbild från hotellet vi var på.
Siva Grand Beach, Hurghada, Egypten, Afrika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0