Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Bokrea

Ingen har väl missat att bokrean startade idag? Jag kunde inte låta bli att köpa lite böcker vi hade på jobbet.
Det blev "Fifty shades of" trilogin samt två matböcker. "Amerikas bästa mat" och "Tacokokboken". Det är precis som de låter; Amerikas bästa mat pajer, soppor, sallader, barbeques, sandwiches och öite bakverk. Olika recept direkt från mexico. Tacos på många olika sätt. Kärt barn har många namn kan man säga.

Jag har suttit å bläddrat igenom de båda matböckerna nu å riktigt rös av hur många goda recept som var i den. Riktig lyxmat i princip. Det såg så jävla gott ut att jag blev hungrig... så ska ta å gå och förbereda lite kvällsmat.

Mer böcker kommer det bli innan rean är slut. Men får se när och vad. Får bara hoppas att pengarna räcker denna månaden :). Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0