Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Glad alla hjärtans dag

Stått och bakat muffins idag. Helt okej får jag väl säga att dom blev. Inte smakat än men smeten blev god så antar att den är lika god nu när den är färdig ;)



När älsklingen kom hem överraskade han mig med blommor och choklad. Jag överraskade han med en chokladros å två trisslotter som inte gav oss någon resa denna gången (nit lotter)


Ikväll ska vi till en asiatisk resturang å äta buffé mongolisk bbq samt thaimat å om det går ner även lite sushi. Ska bli gott å vi kommer definitivt rulla hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0