Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Kassabidräde och plugg

Jag insåg precis att jag varit kassabidträde i 6 år å 2 dagar. Oj vad tiden går fort! Timanställd de första två åren, sen när man sluta gymnasiet blev det en deltidsanställning som pågår än idag.

Man vill inte sluta där i första taget. Men ska snart börja plugga så vet inte hur jag ska göra. Eller snart å snart, killen ska ju få ett fast jobb först och jag får väl plugga inför högskoleprovet å ansöka innan jag vet att jag ska börja plugga. men om typ 2 år skulle jag tro och hoppas.

I tisdags satt jag å hade tråkigt så jag kollade på lite olika studier å funderade på vad jag skulle kunna tänkas bli. Har varit inne i turism inriktning ett tag nu. Men blev även intresserad av webbdesign (igen får man la säg då jag ville göra nått sånt i skolan) å bagare/koditor. Men jag ska ju inte bestämma mig än så jag kan fortfarande ändra mig. Det är ganska stora hopp mellan turism, webb och bagare så ska bli spännande att se vad det kan bli.

Nu glider tankarna iväg. Ha så bra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0