Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Over and out

Då var min intensiva träningskväll över. Efter 195 sit-ups, 290 crunches, 113 leg raises, 175 sekunder planka samt ett pass i bodytone (styrkeövningar i ben å armar idag) på 1 timme så tar jag å höjer mjölkglaset i en skål å klappar mig själv på axeln och känner mig nöjd å helt utpumpad. Ska bli skönt att komma till sängs - kommer absolut sova goare än vad jag gjort på länge - en macka först bara :).

Om jag kommer komma upp ur sängen imorgon? Ja det hoppas jag. Bara att bita ihop annars och hoppas på en relativt lugn dag på jobbet.

Ha de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0