Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Work

Jaha då var man hemkommen efter en lång dag på jobbet. Blir till att vila nu å sen igång att träna. Först träna det jag skulle gjort igår, sen till gymmet för försra gången iår och sen hem å träna det jag ska göra idag (på mitt lilla privata träningschema så att säga). Kommer vara helt slut innan jag är klar.. Men det är bara skönt, då sover man gott sen.

En tjej på jobbet har gott och sjukskrivit sig några veckor framöver, orsak behöver jag inte skriva, så nu en tid framöver tills det att hon kommer tillbaka kommer jag troligtvis få jobba ganska tidiga tider. T.ex. öppna mer än vanligt. Brukar öppna butiken i snitt 2-3 ggr per halvår. Redan under denna månaden har jag öppnat 3 gånger och minst 2 till står på schemat. Men ska la inte klaga. Jag kommer upp på morgonen och det är faktiskt ganska skönt. Då slipper man iaf vänta till kl. 2-4 för att få börja jobba. Man blir slö bara av det. Å man vågar inte göra så mycket innan det ifall det man vill göra skulle dra ut på tiden... Man får visserligen lite mer pengar efter 6 tiden men inte mycket så man tjänar inte så mycket på att jobba kväll igentligen ^^.

Nä slutbabblat för mig en stund, nu blir det soffläge ett par minuter innan träningen kickar igång.
Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0