Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Rhodus, Grekland

För ett tagsedan så skrev jag om att jag och min mamma bokat resa till Rhodus, Grekland.Idag sitter jag här. Visserligen sista kvällen på resan, men bättre sent än aldrig att checka in på sin blogg?Mycket har man hunnit göra under en vecka. Allt men ingenting i princip. Dagen efter att vi kom fram så åkte vi över till Marmaris, Turkiet över en dag. Resten av veckan har vi bekantat oss med både gamla och nya stan. Men även stranden. Det blev dock bara ett dopp i det fina blå. Men solstolen var så mycket skönare så fastnade i den istället.Inte en enda dålig dag har här varit. Runt 30 grader i skuggan varje dag.Innan jag åkte så vela jag fram och tillbaka på om jag skulle ha med mina träningskläder om jag skulle få för mig att jogga en stund på morgonen/kvällen. Beslutade mig i sista sekund att inte ta med dom. Vilket jag faktiskt ångrar. Tidiga mornar och lite senare på eftermiddagen/kvällen är det lite svalare -vilket jag inte riktigt räknat med - och perfekt att springa i. Men men, nu vet jag ju ändå detta till nästa gång :)Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0