Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Juni mätning

Vikt: 75,9 kg (-0,3 kg)
Mage: 90,5 cm (-2,5 cm)
Rumpa: 107,5 cm (-1 cm)
Lår: 63,5 cm (-0,0 cm)
 
 Ett av mina mål till sista maj var att jag skulle göra "30 day fitness challange". Klarade ca 15 dagar sen gav jag upp/hann inte med dels för att det var väldigt jobbigt (haha) och dels för att jag hade faktiskt ganska mycket att göra. Men jag var ändå på gymmet 2 dar i veckan och det tycker jag är bra ändå!
Nu när toppform som jag håller på med på gymmet slutar i kommande vecka så hoppas jag att jag fortfarande kommer till gymmet regelbundet. Jag fick en träningskompis under denna period och vi har lovat att puscha varandra vilket verkar lovade - så fort vi delar med av varandras telefonnummer eller blir vänner på FB villsäga ;).
 
Kortsiktigt mål för juni:
* Äta mindre och nyttigare mat.
* Röra på mig mera
* Minska 1-2 cm/kg.
* Äta mer frukt, grönt och nötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0