Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Slutet gott

Jaha. Då var det dags för Sverige att ha sin nationaldag. Vet inte hur vädret har vart runt om i Sverige men här där jag bor har det blåst och regnat hela dagen.

Själv har jag vart sur å bråkat med mig själv för att jag så senast som igår bestämde mig för att gå en promenad å testa springa lite granna. Men inget har hänt. Därför jag vart lite tvär mot mig själv.
Men nu för två timmarsedan slutade det regna å jag tvekade fortfarande även om jag var sugen på att dra ut. Killen hjälpte mig ut genom att dra mig till Ica för att handla. Där skiljdes vi och jag kom äntligen ut på en liten runda.

4 km blev det till slut. Körde intervall som jag hittat på nätet. Ett bra nybörjarschema, vad jag tycker iaf. Första dagen ska man nämligen bara gå 4 minuter och springa i 1 minut och upprepa 3 gånger. Samma schema imorgon, håller tummarna att jag kommer ut! Men vilket fall som så har vi en svag uppförsbacke på vår gata som jag spurtade uppför trotts att jag gjort dessa 4+1×3 bara för att jag kände att jag fortfarande hade mer att ge. Skönt!

Nu ska jag bara hitta mitt mobilsportarmand som gått och gömt sig i flytten. Troligtvis blir det till att köpa en ny för den var ganska smutsig och det gick inte att rengöra så kan rentutav ha slängt den.

Men nu efter att jag äntligen kom ut så känns det mycket bättre. Hade känts ännu bättre om det var en längre runda men det får det kanske bli imorgon.
Ha de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0