Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Mars mätning

Vikt: 75,9 kg (-1,3 kg)
Mage: 92 cm (-5.6 cm)
Rumpa: 106,5 cm (-3 cm)
Lår: 64 cm (+0 cm)
 
Ett av mina mål i februari var att komma till gymmet minst två dagar i veckan..
Det blev bara 2 gånger under hela månaden.
I övrigt gjorde jag inte mycket mer än att gå till jobbet (vilket tar mig 4 minuter från dörr till dörr).
Så jag är faktiskt ganska förvånad över att det är minus, måste ha vägt/mätt mig fel ;).
Jag har ju inte heller ätit så mycket nyttigt heller. Inte så mycket "skräp"mat - det kanske hjälper en hel del.
 
Kortsiktigt mål för mars:
* Skärpa till mig med träningen. Minst 1 gång i veckan.
* Börja med 5:2/6:1 diet.
* Onyttigheter endast helger/speciella dagar eller om någon bjuder! (För att inte verka otacksam)
* Minska i omkrets, vikt minst 1 cm/kg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0