Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Nybakad SO

Jaha, då har man haft examensdag efter 5 tuffa dagar i skolbänken å nu är man ett (inte fullt utbildad kanske, men grundad) skyddsombud. Jag och cirka 20 styckten till som jag själv känner till om  - sen om det var mer i övriga landet har jag ingen aning om.
Var på kurs i april, då var det tre dagar. Denna gången var det två dagar och jag kom hem för ett par timmar sedan. 
Igår kväll var det riktigt mysigt, hela gruppen grillade och spelade brännboll och riktigt njöt av solskenet och umgicks. Lite synd att vi inte gjorde detta första kvällen - om det hade vart finare väder då villsäga. Men det var ändå ett fint avslut på hela kursen :)
Nästa gång jag kommer bakom skolbänken är i augusti-september någon gång. Ska bli skönt med lite sommarlov ;)
 
Haha, inte riktigt.. måste ju jobba med. Sitter fortfarande och väntar på mitt sommarschema. 
Oh medan man väntar på det så sitter jag och tittar på olika små resor som jag och min mamma kanske ska ta nu i sommar, under mina två semester veckor jag har tagit. Lutar åt Grekland just nu, men har inte diskuterat klart ännu men spännande ska det bli :).
 
Förutom allt detta som har hänt idag så har jag tränat och är helt slut idag fast jag fick order om att inte köra på allt för hårt idag. Har nån konstig skada/sträckning i ena knävecket. Men det ska väl försvinna det med någon gång :)
 
 Den gröna symbolen längre ner på pappret är en pin som man ska ha på jobbet för att medarbetare lättare ska se vem som är skyddsombud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0