Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Vovve!

Nyp mig!
Jag tror inte att det är sant. 
Om drygt en månad ska jag och killen överta en hund som kommer bli utan hem under sommaren.
En vit schäfer vid namn Jessie. 7 år.
Det är min arbetskompis som ligger i skiljsmässa å ingen kommer kunna ta hand om hunden sen så jag erbjöd mig att ta henne. Och idag, nu för en liten stund sedan blev det bestämt.
 
Efter att jag kommer hem från min greklandsresa så tar vi hem henne och hoppas att hon ska trivas i resten av sina dagar. Längtar!
(Jag skriver min greklandsresa för att killen hänger inte med, han ska vara hemma i sommarsverige och jobba.. men mer om det lite senare :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0