Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Cinnamon rolls

Bara för att det var kanelbullens dag så gjorde jag kanelbullar idag. Mest för att både jag och killen tyckte att det lät mycket godare. 
Men det blev inga vanliga svenska kanelbullar med strösocker på. Nej, det blev amerikanska kanelbullar med glasyr på - bakade i ugnsform.
Saftiga och goda blev de - men det var inte den svenska kanelbullen vi ville ha denna dagen. Men som sagt de var goda ändå :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0