Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Jessie vs. Grisen

Idag var jag och killen på gekås. Utan Jessie denna gången för att vi skulle "storhandla". Det blev mest impulsköp, bla. en gummi frisbee och en pip-gris (leksak) till Jessie. Frisbeen har hon inte fått ännu men grisen var väldigt intressant och rolig att leka med. Eller iaf bita på då hon försöker få ut kuddarna som piper ^^ Söt som tusan är hon iaf :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0