Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Långpromenad!

Idag hade jag och en arbetskamrat bestämt att vi skulle gå en promenad med våra hundar. Gått har vi gjort innan, och det brukar bli ganska långa turer då. Gått med hundarna har vi gjort typ 2 gånger innan. Idag bara gick och gick vi. När vi kom till ett slutmål så fortsatte vi en bit till. Sen börja vi bli hungriga så vi gick tillbaka. Men skoj hade vi. Hundarna var lösa ungefär 90% av promenaden vilket var skönt!
 
Mitt promenadsällskap.
 
 
 
Vi gick en bra bit kan man säga. Ungefär 70% av vägen var på stranden. Perfekt väder - inget regn och ingen gassande sol. Inte för kallt och blåsigt heller :)
 
Hittade en sjöstjäna uppspolad på stranden. På tillbakavägen hem hittade jag ytterligare en till i samma storlek (men tog inte kort på den för den var inte lika fin (A) ). Första gången jag sett en sjöstjärna i sverige kan jag tillägga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0