Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

1-0 till mig

Wow!
Nu är jag riktigt stolt över mig själv.. Jag har, sen jag slutat jobbet varit väldigt trött i kroppen speciellt i bena då jag stått i förbutiken hela dagen. Har haft huvudverk på detta med, somnade nästan i soffan efter maten.
Men för en liten stund sedan tog jag mig i kragen och sket i att jag var trött och hade huvudverk och med Jessie på andra sidan av kopplet så stack vi ut och sprang.. eller snarare körde intervaller.. men jag kom iaf ut på en tur vilket jag aldrig trodde jag skulle orka idag.

1-0 till mig.

Kommentarer
Postat av: ida

Hej! Hur har du fått arkiv årsuppdelat under varandra. Mitt hamnar i en lista ändå.. :(

tacksam för svar!

Svar: Hej!Jag sökte bara runt på google tills jag hitta nån sida, men jag tror det var denna koden som jag klistra in..


    {% for group in archive_months|groupby('year')|reverse %} {{ group.grouper }} {% set swe_months = ["", "Januari - ", "Februari - ", "Mars - ", "April - ", "Maj - ", "Juni - ", "Juli - ", "Augusti - ", "September - ", "Oktober - ", "November - ", "December"] %} {% for a in group.list|reverse %} {{ swe_months[a.month] }} {% endfor %} {% endfor %} < / u l >

    (ta bara bort mellanslagen i sista "/ul".. hoppas det hjälper :) satte in/bytte ut det under "Arkiv"
saarandersson

2015-04-07 @ 20:02:36
URL: http://idalovisamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0