Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Jag 2 - 0 Lathet

Ibland förvånar jag mig själv.
Hela dagen har jag gått och funderat på om jag ska köra lite intervallträning idag men har dragit mig till att göra det - hellre gå ut med hunden några rundor. 
Men när jag satt och läste som bäst ur en bok så tog kroppen över min hjärna och styrde själv. Stängde igen boken, tog på mig träningskläderna, kopplade hunden, satte träningsappen och stack ut och intervallade. 

.. och nu såhär efteråt så känns det jävligt bra får jag säga! Bra gjort kroppen som inte lyssnar på hjärnan :). (1-0 blev det härom veckan, skrev om det så bara att leta upp det inlägget om ni känner för. Bör vara i närheten ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0