Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Promenad

Idag fick den "riktiga" kameran följa med på dagens långpromenad. Även om det var ganska dimmigt när vi kom ner till stranden så var det skönt att gå där. Mötte endast en duktig löpare, annars vad jag kunde se så hade vi stranden för oss själva. Fick några fina bilder som jag kände att jag bara måste dela med mig. 
Hoppas ni gillar dom, orkar inte redigera dom.
 
Hela rundan slutade i nästan 10 km. Men skoj hade både jag och hon.
Jag tycker att man verkligen ser hur hon njuter och älskar det fria och öppna ytor. Underbart att se!

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0