Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Första dagen på nya jobbet

Ja, som rubriken lyder så vad det första dagen på nya jobbet idag.
Kändes hur bra som helst. Mycket nytt men samtidigt en hel del som man kände igen som innan.
Det blev en del anteckningar. Mest kassaträning idag.
Fick testa på att göra i ordning lite korv och värma mackor med. Men för det mesta så sålde jag bara korven å så fixade de andra i personalen i ordning den. Men blir nog mer sånt nästa gång kanske.

Men i övrigt kändes det okej, jag hoppas (kändes som det iaf) att mina nya arbetskamrater jag jobba med idag kände likadant.

Inga dramatiska händelser som hände annars idag. Det blir till att vila fötterna nu någon timme till och sen ut med någon promenad med min fina underbara vovve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0